Na prvi pogled se sliši sila preprosto, ko vam kdo omeni, da bi bilo dobro naročiti promocijska darila za vaše stranke, zaposlene, poslovne partnerje in še za koga. Ko pa malce bolj natančno pomislite, pa ugotovite, da izbira takšnega materiala oziroma daril vendarle ni tako preprosta. Obstajajo celo nekatera pravila, kakšna bi morala biti promocijska darila oziroma česa vse se ne spodobi podarjati strankam, zaposlenim in tako dalje.
Svojim zaposlenim verjetno v zahvalo za dobro opravljeno delo ne boste podarjali parfumov ali podobnih daril, saj so takšna darila preveč osebne narave. Razmislite morate o drugačni vrsti obdarovanja. Pomembno pa je, da so promocijska darila praktična, uporabna in cenovno ne najbolj ugodna. Seveda ne smejo biti niti predraga.
Darila za promocijo podjetja v obliki tekstila
Vsak zaposleni bo najbolj vesel, če mu bo vodstvo na primer za opravljeno delo podarilo kakšen kos tekstila s potiskom imena podjetja. To je lahko klasična majica s kratkimi rokavi ali celo jakna, ki jo koristno uporabijo tudi v prostem času.
Promocijski tekstil je tudi sicer daleč na prvih mestih, kar se tiče splošne priljubljenosti. Temu sledijo še drugi materiali, kot so kape, rokavice, nogavice.
Manjša promocijska darila
Tudi manjša promocijska darila so lahko sila koristna in uporabna, na primer USB ključki, etuiji za pametne naprave, vžigalniki, kemični svinčniki.
Že vrsto let pa se kot promocijski material zelo dobro obnesejo tudi dežniki.
Potisk na promocijski material
Ko si boste pripravili temeljit seznam s promocijskim materialom, sledi odločitev, kaj boste na material potisnili. Lahko je to samo ime podjetja, lahko dodate še svoj slogan, zelo pametno pa je nanj potisniti še telefonsko številko in naslov spletne pošte.
Ko boste podarjali promocijska darila, boste storili več dobrih dejanj. Najprej boste razveselili osebe, ki so odgovorne za vaš uspeh, obenem pa boste naredili še dobro reklamo za svoje podjetje.